A BEV-ekhez kínált új boogie-tengely révén számos billenőplatós, betonmixer, vagy merev felépítménnyel rendelkező teherautó-specifikáció alakítható ki anélkül, hogy az a vontatási vagy teherbíró képesség rovására menne. Mindezzel együtt a Scania számos más különböző, a hidraulika, vagy más felépítményes berendezések meghajtására szolgáló erőátviteli berendezést is bevezetett.
Az új EM C1-2 villanymotor kétféle teljesítményszinten – 285 lóerő (210 kW) és 326 lóerő (240 kW) – érhető el, ami ideális lehet bizonyos építőipari vagy kommunális jellegű feladatokhoz. A Scania szerint, ha ezt hasonlítani kellene egy dízel erőforráshoz, akkor a teljesítmény alapján a 9 literes belső égésű motorokkal lenne párban.
Az EM C1-2 előnye, hogy rövidebb kialakítással rendelkezik, mint a Scania erősebb villanymotorjai, így több hely marad az akkumulátorok vagy a mellékhajtás számára, sőt, lehetővé teszi akár a támasztólábak alkalmazását is. A járművek elnevezése a dízelüzemű változatokhoz hasonlóan a fülke típusából és a teljesítményből tevődik össze. A 24P típusszám tehát a P fülkét és a 240 kW-os teljesítményt takarja.
A villanymotorok energiaellátását a Northvolt-cellákkal szerelt Scania-akkumulátorok biztosítják, amelyekből 416 vagy 624 kWh kapacitású akkumulátorcsomagokat kínál a gyártó a teherautóihoz. Ezek érdekessége, hogy 1,3 millió kilométeres futásteljesítményre vannak hitelesítve. Karbonlábnyomuk körülbelül harmada az iparági referenciaértéknek, ami annak köszönhető, hogy a cellákat fosszilis energiahordozóktól mentes energiával állítják elő.