Sokakat megtréfált az Opel: a korábban közzé tett információk alapján azt gondolhattuk, hogy a Grandland nagyobb verziójaként mutatkozik be a Frontera. Nos, tévedtünk: a modell a Peugeot 2008 féltestvére, azaz városi modell. A pontos méreteket ugyan egyelőre még nem árulta el az Opel, de a 460 / 1600 literes csomagtartó, az autó sziluettje, valamint a vezetői környezet egyértelműen erre engednek következtetni.
A hajtáslánc-választék is a Stellantis-csoport B-szegmensbeli modelleivel vág egybe: bevezetéskor villanymotoros, illetve 48V-os hibrid erőforrásokat kap a Frontera. Ezek részletei még nem ismertek, de az Opel Corsa alapján sejthető, hogy az akkumulátoros elektromos 136 vagy 156 lóerős kivitelben, míg a hibrid 100 és 136 lóerővel egyaránt elérhető lesz.
Az Opel specialitása az ergonomikus ülés; a Frontera esetében egy olyan, speciális kialakítást kapunk majd, amely kifejezetten a farokcsontra nehezedő nyomástól szabadítja meg az utasokat. Opciós a fenntartható forrásból származó üléskárpit, alapáras a hátoldalon kialakított telefonzseb, aminek a hátul utazók fognak örülni – szintén az ő kommunikációs igényeiket támogatja a két hátsó USB töltőport opciója.
Elöl is két aljzat, valamint egy hűtött indukciós töltőállomás szolgál a telefonok töltésére. A padlókonzoli tárolórekeszben gumiszalag szolgál a nagyméretű tárgyak, pl. táblaszámítógépek biztonságos rögzítésére.
A műszeregység ugyanúgy 10 colos, mint a központi érintőképernyő; az utóbbi helyett költséghatékony megoldásként saját telefonunk is szolgálhat multimédiás fejegységként, amint azt a konkurens Daciától már láthattuk.
A bevezetőben már említettük a 460 literesről 1600 literre bővíthető csomagtartót, de ez még nem minden: a feláras tetősínek akár 200 kilogrammig terhelhetők – hogy ez statikus vagy dinamikus terhelés, egyelőre nem derült ki.