A Gordon Murray Automotive T.50-ese egy közútra szánt extrém szupersportkocsi, a McLaren F1 szellemi örököse. A középre helyezett vezetési pozícióval rendelkező gép V12-es, négyliteres, benzines szívó motorja 12 100-as fordulatszámon szabályoz le,  hengerenkénti szívócsöveinek, pillangószelepeinek köszönhetően úgy szól, mint az 1990-es évek Forma-1-es autói.  

Ugyanezt a receptet követi a hagyományosabb kis testvér, amiben már hagyományos helyen van a kormány, a lényeg viszont változatlan: a T.33-ast, hiszen motorként a nagy testvér áthangolt V12-esét kapta meg, és bár erejében és könnyű építésében is elmarad a példaképtől, az 1090 kg menetkész tömeg és a 615 lóerős nyers motorteljesítmény így is szuverén dinamikát eredményez. 

A V12 mennyei módon szól az olcsóbb GMA szupersportkocsiban is 1

Nem sietik el a fejlesztést, az autót már 2022-ben megmutatták, de jelenleg még csak a prototípus tesztelése folyik. Jó munkához idő kell, és aki megrendelte, az türelemmel vár: a legfeljebb 100 darabban épülő autóért nettó 1,37 millió angol fontot (629 millió Ft) kért a GMA. 

A V12 mennyei módon szól az olcsóbb GMA szupersportkocsiban is 2

Egy ilyen cégnél pedig a prototípusnak is neve van, kedves olvasók ismerkedjetek meg Jamesszel, ami már most elég jól mozog a tesztpályán, a hangja pedig, nos, azt hallani kell! A volánnál Dario Franchitti, aki pályafutása javát az IndyCar Seriesben töltötte, de megfordult a NASCAR-ban, a CART-ban, a DTM-ben, a ITCC-ben és az American Le Mans Seriesben.