Jól megfértek szerdán egymás mellett a szocialista blokk egykori népautói, valamint a benzinfaló amerikai óriásverdák. A fényesre polírozott oldtimereket a Hősök terén lehetett megcsodálni május elseje alkalmából. Egyórás mustra után pedig a járművek átvonultak a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum (MMKM) épületéhez, a Északi Járműjavító néhai Dízelcsarnokához.
A Városligetből több mint 250 darab veterán jármű kelt útra a tavaszi napsütésben. A menetben számos különleges példány is akadt, amelyek mágnesként vonzották a szemeket. Ezek közé tartozott egy 1974-es Citroen DS – amit méltán hívtak “Istennőnek”, egy 1947-es GAZ-M-20 Pobeda, amit idehaza taxiként használtak, de a néhai ÁVH flottájában is megtalálható volt. A felvonulást a Közlekedési Múzeum szervezte, amelynek főigazgatója, dr. Schneller Domonkos is részt vett a rendezvényen egy 1968-as BMW R60/2 típusú motorkerékpáron ülve.
A felvonulók között olyan járműcsodák tették még tiszteletüket, mint egy 1916-os Indian PowerPlus motorkerékpár, vagy az 1913-as Studebaker nyitott személygépkocsi, egy 1929-es Mercedes Benz Nürburg személygépkocsi. De látható volt Lukács Ottó 1929-es magyar Méray Jap 600-as motorkerékpárja, amellyel tavaly 6000 km-es túrát teljesített Amerikában. Nem volt hiány a Trabantokból, valamint az olyan ikonikus VW modellekből sem, mint a Bogár vagy a Bulli.
Az esemény lezárásaként több jármű tulajdonosa is díjat vehetett át. A felvonulás legrégebbi résztvevőjének járó elismerést egy 1896-os Panhard & Levassor gépjármű kapta. Ez tulajdonképpen idősebbnek számít a maga 128 évével, mint a Közlekedési Múzeum. A közönségkedvenc díjat pedig a Kaáli Autó-Motor Múzeum 1973-as Lamborghini Espadájának tulajdonosa vehette át.