Még 2022-ben történt az Egyesült Államokban, de csak a napokban került felszínre az incidens, amiben egy atlantai szállodai alkalmazottja összetört egy Dodge Challengert, miután úgy döntött, hogy a tulajdonos tudta nélkül elviszi kipróbálni.

Gyorsan bebizonyosodott, hogy ez nem volt jó ötlet: az autó tulajdonosát, Corwin Tuggles-t az éjszaka közepén ébresztette telefonon a szálloda vezetése, arra kérve őt, hogy amilyen hamar csak lehet, menjen a recepcióra. Mint arról a WSB-TV Atlanta nyomán a Carscoops beszámolt, Tuggles ekkor tudta meg, hogy az egyik inas ellopta a szinte még új autóját, amivel a hoteltől mintegy 65 kilométerre szenvedtek balesetet.

Tuggles azt állítja, hogy mielőtt a szállodai alkalmazott összetörte az autót, fánkokat rajzolt vele. Észrevette azt is, hogy a kaland után nem indult be a motor, és több minden is hiányzott az utastérből. Kiderült, hogy megsérült a Challenger motorja, ami több ezer dolláros javítást igényelt. „Akár tönkre is mehettem volna, annyi pénzt kellett egyszerre kifizetnem. Nem hiszem, hogy ez egy megbízható vállalkozás lenne” – panaszkodott az eset után a férfi.

A várakozásoknak megfelelően Tuggles bíróságra vitte az ügyet, majd a parkolót üzemeltető Laz Parking vállalta, hogy 20 ezer dolláros – a mostani árfolyamon 7,2 millió forintnak megfelelő – kártérítést fizet, azonban a férfi rossz csekket kapott.

A csatorna megkeresésére a Laz Parking azt közölte, hogy fokozták az atlantai telephelyeik biztonságát „az autólopások közelmúltban megnövekedett száma miatt”. A cég szerint csak tavaly tett panaszt az ügyfelük, aki továbbra is tartja magát ahhoz, hogy miután rossz csekket kapott, a pénzhez sem tudott hozzáférni.

A WSB-TV Atlanta megtudta, hogy nem először loptak el egy autót a cég telephelyéről. 2023 őszén egy másik ügyfél számolt be arról, hogy eltűnt a Rolls-Royce-a, a történtekért pedig a szállodát és a Laz Parkingot, illetve a hanyagságukat hibáztatta.