Házilag építhetsz furgont ebből a kocsiból 1

Négy év alatt 50 ezer példányban talált gazdára Európa-szerte a Citroën elektromos mopedautója, az Ami. Hogy ebben benne vannak-e a társmárkák műszakilag azonos típusai, az Opel Rocks-e vagy a Fiat Topolino, nem tudjuk. Az viszont biztos, hogy a Citroën Ami május végétől megújult külsővel és tartalommal folytatja karrierjét.

Jön egy új felszereltségi szint, a Peps, ami valójában csak a színes és grafikus kiegészítők jellegében mutat eltérést a korábbiaktól. Fekete a fényszórók szegélye, fekete sáv húzódik a szélvédő alatt, a sok feketének sárga matricák állítanak kontrasztot. Hátul tetőszárny csempész dinamizmust a dizájnba – ez önámítás csupán, hiszen a végsebesség 45 km/óra, de a látványt feldobja.

Házilag építhetsz furgont ebből a kocsiból 31

A Citroën a jelek szerint beszünteti az Ami teherszállító (azaz utasülés nélküli) verziójának a gyártását, helyette egy Cargo csomagot kínál tartozékként, amellyel házilag átalakíthatjuk a kétüléses Amit mikrofurgonná, ha épp arra van szükség. Három fő elemből áll: az egyik egy kétrészes panel, amely paravánként választja el a vezető oldalát az utasétól (illetve most a raktértől.) A másik egy négyrészes panel, ami az utasülést borítja be, a harmadik pedig egy takaróponyva, rajta méretes nyílással, hogy kívülről ne látszódjon, mit szállítunk. A ponyva alatt 200, azt kiszerelve 340 liternyi csomagtér áll rendelkezésünkre.

A harmadik újdonság a Night Sepia, azaz éjjeli szépia névre hallgató fényezés, ami a korábbi kék karosszériaszínt váltja a palettán. 

Házilag építhetsz furgont ebből a kocsiból 32