Bár a kiadási plafon bevezetése óta szűkültek a lehetőségek, a Forma-1-ben ma is folyik a fejlesztési verseny, láthattuk, a McLarennél mennyit számított Miamiban az amúgy inkább több apróságból álló új csomag.

A Ferrari sem akar lemaradni – főleg a jelenleg fő riválisnak látszó McLarentől –, az olasz csapat az első európai fordulóra, a számukra hazai Emilia-romagnai Nagydíjra visz majd jelentősebb frissítéseket, ezeket pedig – a lehetőségekhez mérten – ki is próbálja.

A Scuderia a híradások szerint csütörtökön és pénteken tart filmezési napot a saját házi pályáján, Fioranóban. A csapatok a jelenlegi szabályok szerint 200 kilométert tehetnek meg ilyenkor, csakis a Pirelli demógumijain, valamint versenyhétvégén már bevetett alkatrészekkel, de a frissítések szimulátoros és szélcsatornás adatait így is össze lehet vetni a pályán tapasztaltakkal, főleg, ha egyes új alkatrészeket már pályára küldtek mondjuk a szabadedzéseken.

A filmezésnek amúgy is van értelme és apropója, hiszen a Ferrari a Miami hétvégén üdvözölte új nagy szponzorát, a Hewlett-Packardot, a kék festéssel, logókkal ellátott autóról most tudnak első ízben jogdíjmentes reklámfelvételeket készíteni.