Egyetlen nappal azután, hogy bejelentette, V8-as plug-in hibriddel váltja ki W12-es csúcsmotorját, a Bentley most újabb rossz hírt közölt rajongóival: nem vesz fel több megrendelést a Continental GT kupé, a Continental GT Convertible és a Flying Spur szedán nyolchengeres motorral szerelt változataira.
A modellkínálat csonkítása első körben az európai, nagy-britanniai, közel-keleti és afrikai piacokat érinti, de a későbbiekben további régiókra is kiterjesztik.
A döntés összecseng azzal a 2020 végén meghirdetett Beyond 100 stratégiával, amelynek értelmében 2024 végére minden modellcsaládjához kínál villamosított hajtásláncot, 2026-tól pedig kizárólag ilyet (plug-in hibridet vagy akkumulátoros elektromost) gyárt és értékesít a Bentley.
A Flying Spur már eddig is rendelhető volt 2,9 literes V6-os plug-in hibriddel; vélhetően ez a motor kerül majd a Continental modellekbe is. Az 544 lóerő csúcsteljesítményű hajtáslánccal 4,1 mp alatt gyorsul nulláról 100 kilométerre, majd 285 km/óra végsebességre képes a nagy szedán, a tisztán elektromos hatótávolság 40 km.
A másik opció a Bentayga 3.0 V6-os konnektoros hibridje lenne: ez 462 LE csúcsteljesítményre és 254 km/óra végsebességre képes, tisztán elektromos hatótávolsága 45 km.