Egy hete nem volt Forma-1, de a sportág Fioranót figyelte, ahol a Ferrari a Nemzetközi Automobil Szövetség kérésére annak a rendszernek az új változatait tesztelte, melyek az esős futamokon felvert víz mennyiségét hivatottak csökkenteni.
Az egyszerűség kedvéért sárvédőnek nevezett eszközökről már az első képek alapján ki lehetett jelenteni, hogy ezúttal sem hoztak sok változást. Ezt a tényt a teszten részt vevő Oliver Bearman csak megerősíteni tudta.
„Arthur Leclerc-t követtem, aki kerékborításos autóval ment. Egyelőre nem lehet sokat elmondani erről. Szerintem látták a videókat, eléggé hasonló volt [a felvert víz mennyisége – a szerk.]. Szóval vissza a tervezőasztalhoz, folytatni kell a munkát” – nyilatkozott a Motorsport.com-nak Carlos Sainz dzsiddai helyettese.
„Kipróbáltunk pár különböző konfigurációt, de csak az egyeneseket locsoltuk fel, hogy lássuk, lehet-e egymást ott követni. Négy vagy öt kört mentünk különböző nyitottsági szinteket próbálgatva, mert ha teljesen bezárjuk, az nem jó a gumik hőmérsékletének” – tette hozzá Bearman, rámutatva arra, hogy az autó alatt fellépő szívóhatás szintén sok vízpermetért felel a mostani szabályok szerint épült Forma-1-es autóknál.