2025-től tisztán elektromos márkaként működik tovább a Jaguar. Az időzítés ma alighanem kevésbé tűnik szerencsésnek, mint néhány évvel ezelőtt, a döntés meghozatalakor, de nincs mit tenni: kifutnak a jelenlegi modellszériák, és új fejezet indul a márka történetében.

V8-cal ünnepel a Jaguar 1

A változás értelemszerűen az F-Pace sportos szabadidőjárművet is érinti, amely az utolsó modellévét futja. Sajnálatos, hogy így nem érheti meg a Jaguar kilencvenedik évfordulóját, ami jövőre jön el, így előrehozták a köszöntést.

Az F-Pace 90th Anniversary Edition tulajdonképpen csak egy gondosan összeválogatott optikai csomag.

V8-cal ünnepel a Jaguar 17

Jaguar F-Pace 90th Anniversary Edition

Csiszolt felületű keréktárcsák, sötétített ablakok, panoráma-napfénytető, kontrasztos öltésekkel díszített sportülések, fekete tetőkárpit, alumíniumbetétek teszik emlékezetessé a modell utolsó napjait.

Az évfordulós kiadás az összes rendelkezésre álló motorral és felszereltségi szinten elérhető – kivéve az SVR sportmodellt, amihez más trükköt talált ki a Jaguar.

V8-cal ünnepel a Jaguar 18

A halhatatlan 5.0 V8-as kompresszoros motor teljesítményét 550-ről 575 lóerőre húzták fel. Így erősebb lett, mint valaha – ez a hangolás olyan egzotikumokban volt eddig elérhető, mint a Bowler CSP 575 versenyterepjáró, a Jaguar F-Type vagy a Range Rover Sport SRV. Az F-Pace most kerek 4 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/óra sebességet. Ehhez a szokásos vizuális kiegészítők társulnak.

V8-cal ünnepel a Jaguar 38

Jaguar F-Pace SVR 575 LE