Egy autós influenszer megmutatta a fiatal közönségnek, hogy milyen trükköt tud egy 1999-es Toyota Land Cruiser, a nézők pedig eldobták az agyukat. Az autó látszólag üres tankja ugyanis menet közben, „varázslatos” módon töltődött fel, a mutató az üres jelzéstől jócskán felszalad, ismét azt mutatja, hogy tele a tartály, csak megjelenik egy sárga „sub” felirat.
Ebben persze semmi trükk nincs, a Toyota Land Cruiser igazi, vérbeli terepjáró, olyan helyekre szánták a japánok, ahol nincs minden bokorban benzinkút. Ezért gyári extraként lehetett kérni dupla üzemanyagtartályt is. A videóban bemutatott szériánál a tankolás nagyjából ugyanúgy történik, mint az opció nélküli kiviteleknél. Nincs külön „tanksapka”, a nyílás mögött viszont két csövet találunk, az egyik a főtartályhoz, a másik a kiegészítő tartályhoz vezet.
@chadmfive Low on fuel? No more! #toyota #landcruiser ♬ original sound - Chad Nasr
Előbbibe nagyjából 90, utóbbiba pedig 45 liter üzemanyag fér, így együtt 135 literrel lehet nekivágni a vadonnak. A sárga „sub” feliratot pedig pont ezért érdemes észben tartani, mert a másodlagos tankkal már csak feleakkora a hatótáv, mint az első tartállyal, hiába jelez ugyanúgy teljes töltöttséget a műszer.
Ez a dupla tankos megoldás elterjedt extra volt a gyári típusoknál is a 80-as, 90-es években, a Ford F-150-esben így nézett ki a kapcsoló, amivel váltani lehetett a két tartály között.