399 centiméteres karosszériájával valóságos óriás lesz a korábbi Pandákhoz képest a hamarosan bemutatkozó új modell – ezét is hívják Grande Pandának. A B-szegmensben azonban ez még mindig szerény méretnek számít: itt átlagosan 406 centiméteresek az autók.
Amilyen kicsi, olyan gazdaságosan bánik a térrel a kis Fiat: nincsenek pazarló ívek, térrabló lekerekítések. A ferde hátsó szélvédő és az alatta húzódó, függőleges lemezfelület a legelső Pandát idézi, ugyanakkor a robusztus kerékívek már az előző két kiadás Cross verzióival vállal közösséget.
Formai gegben bővelkedik a kocsi: az oldalfalon a lemezbe mélyített Panda felirat, az imént említett kerékív-toldatokban a Fiat logója, a hátfalon és a C-oszlopon a márkanév jelenik meg. A lámpákat elöl LED-pöttyek rajzolják ki, hátul ugyanezt imitálja a függőleges zárófény.
Motorizációról még nincs információnk, de vélhetően a Stellantisnál megszokott kisautós csomaggal, azaz mild hibrid benzinmotorral és tisztán elektromos hajtáslánccal lesz elérhető az ötajtós modell.