A videókon látható, Ausztráliában épült sárga és króm csoda egyszerűen csak a Mocskos névre hallgat, és bár a név nem teljesen illik a külső megjelenéshez, amikor beindul és nekikezd a brutális gumipusztításba, akkor minden értelmet nyer. Ez az egyetlen célja, a csillogó csodagépet arra építették, hogy a méretes abroncsokat minél hamarabb cafatokra szaggassa.
Filthy története valójában egy hétéves sztori, amelyet egy ausztrál kamionos, Michael Lake indított el, aki 18 kerekű vasakkal ébred és fekszik. A hobbiból épített projektjét elnézve ezt el is hisszük, mert ebben a gépben van meló, és nem mellesleg lóerő.
A Peterbilt alvázra készült konstrukció karosszériája nagyrészt egyedi, a krómozott panelek, lökhárító csak ezen a példányon találhatóak meg, de az igazi nagy gurítás a 28 literes Cummins V12-es motor, amit két turbófeltöltő lélegeztet.
Ez a hengerenként négyszelepes dízel 900 lóerőt termel, de igazán nyomatéka tiszteletre méltó, 5400 newtonmétert küld a hajtott kerekek felé. Ráadásul ez nem a végső állapota, a tervek között 2300 lóerő és négy turbó is szerepel.