A magyar válogatott a labdarúgó-Európa-bajnokság második napján sajnos kikapott Svájctól. Ma itt a szépítési lehetőség, igaz, nem lesz könnyű dolgunk, hiszen a Stuttgartban, 18 órakor kezdődő meccsen a házigazda Németország ellen kell kiállni.
Bár a 2020-as (’21-es) Eb-n nekik hazai pályán, Münchenben döntetlent értünk el, ezúttal leginkább győzelemre lenne szükség, hogy továbbra is komolyan gondolhassunk a továbbjutásra. Hogy ez sikerül-e, estére kiderül, mi azonban már most megmérkőztetjük a feleket.
Miután legutóbb már bevetettük a magyar csapatkapitányt, ezúttal a kapusunkat, Gulácsi Pétert állítjuk ki, ellene pedig természetesen német kollégáját, Manuel Neuert indítjuk EURO 2024-es autós párbajunkon.
Magyarország – Gulácsi Péter
A 34 éves, budapesti születésű Gulácsi hamar külföldre került, 2008-tól a Liverpool igazolt játékosa volt, igaz, nem náluk, hanem kölcsönben különböző alsóbb csapatoknál töltött el öt évet Angliában. 2013-ban bekerült a Red Bull-családba, két szezont az RB Salzburgnál játszott, majd immár lassan egy évtizede az RB Leipzig kapusa.
Az 54-szeres válogatott lipcsei klubjának jó ideig a Volkswagen volt a partnere, és bár úgy tudni, július 1-jétől a BMW váltja a márkát, tőlük még nem kapott autót, így most legutóbbi ismert „szolgálati járgányát” indítjuk, a VW T-Rocot.
Németország – Manuel Neuer
A 38 éves játékos a Schalkénél eltöltött évek után 2011 óta kirobbanthatatlan a Bayern Münchentől, oszlopos tagja a csapatnak, ahogy a nemzeti válogatottnak is, melynek keretében már 120-szor szerepelt.
Ugyan adná magát, hogy a müncheni alakulatot (is) a BMW támogassa, a Bayern partnere hosszú ideje az Audi, így Neuernek is négykarikás, valamint a VW-csoport más márkáitól származó modelljei voltak és vannak: Audi RS6 Avant, Audi SQ7, Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg – jelenleg azonban Audi Q4 e-tron Sportbacket vezet, a párbajra is ezzel érkezik.
Volkswagen T-Roc 2.0 TDI SCR 4Motion | Audi Q4 Sportback E-tron 50 quattro | |
Erőforrás | 2 literes turbódízel motor | két villanymotor |
Teljesítmény | 110 kW (150 LE) | 220 kW (299 LE) |
Gyorsulás (0–100 km/h) | 10,7 mp | 6,2 mp |
Végsebesség | 190 km/h | 180 km/h |
Fogyasztás (WLTP, 100 km) | 5 l | 16,5 kWh |
Most pedig szavazzunk!
Na és persze…
Az EURO 2024-es autós párbaj korábbi részeit itt találod!