Egy hónap sem telt az új generációs Bentley Continental GT világpremierje óta, és máris itt az újabb hír a Volkwagen-csoportba tartozó luxusmárka következő újdonságáról: a Flying Spur  következő generációja pont ugyanazt a hibrid hajtásláncot fogja megkapni, ami a Continental GT Speed csúcsverziót is hajtja majd.

Ez 4.0 V8-as turbómotorból és ahhoz társított villanymotorból áll; a rendszerteljesítmény 782 lóerő, a maximális nyomatéki csúcs 1000 Nm. Az autó elektromos hatótávolsága meghaladja a 72 kilométert.

A leköszönő, W12-es Flying Spur 635 lóerős, 900 Nm-es volt, az előrelépés tehát jelentős. Még inkább az, ha az eddigi Flying Spur Hybridet nézzük: ennek 2.9 literes V8-as benzinmotorja 416 lóerőt adott le, a villanymotorral kombinált rendszerteljesítmény 544 lóerő volt.

További információk egyelőre nem állnak rendelkezésre, így azt sem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik az új Flying Spur.

A Bentley 2005-ben teremtette meg a Flying Spur modellt, a kétajtós kupé Continental GT műszaki alapjaira épülő, belépő szintű szedán az Arnage, majd a Mulsanne alatt helyezkedett el. Ám utóbbiak eltünése, 2020 óta ez az egyetlen szedán a márka kínálatában.