Eladósorba került egy egykoron Budapesten is közlekedő kabrió Ikarus, amely a SPA-932-es rendszámot viseli. Az autóbusz az alakváltás nagymestere is lehetne, ugyanis nem az, aminek látszik. Első ránézésre egy EAG facelit köszön vissza homlok-, illetve a hátfalról, de a Torma Lajos által megálmodott dizájn utólag került a buszra.
A jármű ugyanis eredetileg 1987 februárjában került le a gyártószalagról 260-as modellként. Az első tulajdonos az Alba Volán volt, amely Székesfehérváron és környékén használta. Testvére, az AOA-536-os rendszámú Ikarus 260-as például Sukoró és Székesfehérvár között közlekedett. Egészen 2002-ig volt az Alba Volán tulajdonában, majd a Budatours Idegenforgalmi Kft. vásárolta meg. A busz ekkor kapta meg a „kabriósítást”, valamint az elülső és a hátsó hátfal módosítását. Nem csak ő, hanem egy másik társa, az FLG-334-es rendszámú Ikarus is hasonlóképpen járt.
Éppen emiatt ezt a két autóbuszt gyakran szimplán csak EAG 260-asnak hívták, utalva ezáltal a kabrióbusz alapjául szolgáló típusra, valamint a dizájnra. Az autóbusz teljes körű felújítás kapott, amelynek keretében kihúzható tetővel, vízálló ülésekkel, új műszerfallal és kifelé nyíló utasajtóval is ellátták. Korszerűsítették a padló alatti részt is, mivel különféle eszközök tárolására alkalmas csomagládákat alakítottak ki.
A budapesti évek után a jármű új rendszámmal a Dunakanyarban állt forgalomba, nosztalgia kabrióbuszként. A buszt elsősorban a Vác, illetve Vác környéki utakon lehetett látni. Ebben az időben új, egyes ázsiai iskolabuszokra jellemező „mosolygós” matricázást kapott.
A 47 fő szállítására alkalmas autóbusz eddig több mint 140 ezer kilométert futott. Hajtásáról 204 lóerős 10 350 köbcentiméteres dízelmotor gondoskodik. Okmányai lejártak, de egy portálon 2,6 millió forintért hirdetik. A legújabb képek tanúsága szerint a buszt „megszabadították” minden matricától, amitől csak lehetett.