Az ötéves Zayn Sofuoglu 300 km/óra feletti sebességgel vezet egy Lamborghinit, természetesen zárt pályán, messze-messze a forgalomtól. Mondjuk már háromévesen is Ferrarival parkolt:
Zayn édesapja, Kenan Sofuoglu, a török motorversenyző arról híres, hogy néhány éve egy Kawasaki Ninja H2R-rel 400 km/órával száguldott az Osman Gazi hídon, amely Törökország egyik büszkesége.
Úgy tűnik, hogy az alma nem esett messze a fájától, hiszen a kicsi Zayn már most szupersportautókat vezet, míg a legtöbb vele egykorú gyerek maximum kisautókkal játszik. Az autó, amivel az ötéves fiú átlépte a 300 km/órás tempót, egy Lamborghini Revuelto.
A Revuelto az Aventadortól vette át a stafétát a Lamborghini modellprogramjának az élén. Az olasz sportautó szívó benzinmotorjának 6,5 literes lökettérfogata tizenkét hengeren oszlik meg, nem volt tehát teljesen őszinte a világgal a Lamborghini, amikor elbúcsúztatta V12-es motorját, hiszen most visszahozta azt, még ha villamosított formában is.
Az új motor csúcsteljesítménye 825 lóerő: ennél nem épített még erősebb V12-est a Lamborghini – és könnyebbet sem: a blokk 17 kilóval kevesebbet (218 kilót) nyom, mint az Aventadoré.
Ahogy a belső égésű motor, a villanymotorok sem túl nehezek: a 110 kW-os erőforrások mindössze 18,5 kilót nyomnak. Ha tisztán elektromos üzemben kívánunk haladni (vagy tolatni, mert tolatásnál csak az elektromotor dolgozik), csak az első tengely hajtott; de ez a két villanymotor biztosítja a Lamborghininél szinte kötelező összkerékhajtást is.
A Lamborghini Revuelto legnagyobb teljesítménye 1015 lóerő, ami 2,5 másodperces 0–100 km/óra gyorsulást, illetve 350 km/órát meghaladó végsebességet tesz lehetővé. Ugyanakkor a vezetőnek észnél kell lennie, hogy a tizenhárom üzemmód közül melyiket választja, mert például Cittá (belváros) üzemmódban a hajtáslánc legfeljebb 180 lóerőt ad le. Ez a mód kifejezetten a korlátozott behajtású zónákon belüli, emissziómentes közlekedésre szolgál; a benzinmotor csak akkor kapcsol be, ha lemerül az akkumulátor.
A 3,8 kWh-os kapacitása nem tesz lehetővé hosszú elektromos utazásokat, viszont a 800+ lóerős V12-es mindössze 6 perc alatt feltölti – gyorstöltési lehetőség nincs, nem is hiányzik, 7 kW-os váltóáramú töltőről 30 percig tart csurig tölteni az akkut.
A Revuelto indulóára valahol 200 millió forint környékén van, de ezt nyilván némi extrával simán el lehet vinni 250-300 millióig.