2022-ben döntött úgy az Audi vezetősége, hogy lecserélik, vagyis részben átalakítják a márka négykarikás emblémáját. Az új logó alapjában véve nem változott, de a krómot és 3D hatást teljesen száműzték.
A négy egymásba fűzött gyűrű megmaradt, de sokkal letisztultabb, laposabb, színben fekete-fehér, 2D-s mintát követ. Továbbra is választhatnak az ügyfelek fekete megjelenést, ez esetben szürke helyettesíti a fehér gyűrűket.
Az ingolstadti márka 2018 márciusában jelentette be, hogy búcsút intenek a krómemblémának. Ha pedig nem tudtad volna, eláruljuk, hogy a négy gyűrű a négy céget – az Audit, a Horchot, a DKW-t és a Wanderert – jelképezi, amelyek 1932-ben létrehozták az Audi elődjét, az Auto Uniont. Az új logóval egyértelműen a digitalizálódásra, a minimalizmusra akarnak utalni a németek.
Olvasónk pedig néhány napja küldött pár fotót ennek kapcsán: egy hazai Audi-tulajdonos is logót váltott. Nézzétek csak: