A következő egy év leforgása alatt Volvók millióhoz kínál ingyenesen letölthető szoftverfrissítést a svéd-kínai autógyártó.

Több millió autó újul meg, teljesen ingyen 1

A 2020-nál nem öregebb modellek (egészen pontosan az Android operációs rendszerrel szerelt C40, XC40, EX40, EC40, S60, V60, V60 Cross Country, XC60, S90, V90, V90 Cross Country és XC90 típusok) vadonatúj kezelőfelülettel és menüstruktúrával találkozhatnak.

a videó a hirdetés után indul

A fejlesztés nem öncélú: az EX90 és EX30 villanyautókban már bevezetett, új rendszerben a nyitóképernyőről érhetők el a leggyakrabban használt alkalmazások.

Kevesebb nyomkodással indíthatunk új programokat, és megoldották az olyan kellemetlen bakikat, mint hogy ki kell lépni a navigációs rendszerből, ha szeretnénk módosítani a zenelejátszást.

Több millió autó újul meg, teljesen ingyen 41

Érdemben változott az XC90 személyisége

A világszerte mintegy 2,5 millió autót érintő, a felhasználók számára ingyenes szoftveres frissítés bejelentésével egy időben a Volvo XC90 is megújul.

Elsősorban az utastér fejlődött. Módosult a padlókonzoli tárolóhelyek kialakítása.

Több millió autó újul meg, teljesen ingyen 42

Három pohártartó lett a korábbi kettő helyett

A műszerfali panelt átrajzolták, a díszítő betétek újrahasznosított anyagból készülnek, a felületet függőleges légbeömlők tagolják. A hangulatvilágítást továbbfejlesztették.

Az érintőképernyő nagyobb lett, mostantól 11,2 colos, és immár nem simul bele a műszerfalba.

Több millió autó újul meg, teljesen ingyen 43

Alul a megújult modell. Nagyobb, szabadon álló érintőképernyő, elnyújtott légbeömlők, háromdimenziós műszerfal-borítás

Mindazonáltal az érdemi technikát sem hagyták változatlanul. Mostantól adaptív minden lengéscsillapító, és javították a szél- és útzaj-szigetelést.

Az XC90 motorkínálatából kiesett a 235 lóerős dízel, így mostantól mild hibrid benzinmotorokkal, valamint plug-in hibrid hajtáslánccal kapható.

Több millió autó újul meg, teljesen ingyen 44

Mindhárom opció összkerékhajtású, központi elemük ugyanaz a kétliteres benzinmotor, amelyet 250, 300 vagy 310 lóerőre hangolnak; a PHEV esetében ehhez jön még egy 107 kW-os villanymotor, ami összesen 455 lóerős rendszerteljesítményt ad ki. A Volvo filozófiájával összhangban motorteljesítménytől függetlenül 180 km/óránál leszabályoz a hajtáslánc.

a videó a hirdetés után indul