Üres zsebbel és határtalan elszántsággal is elérhető az álomautó, igaz, nem teljesen abban a formában, amilyennek a poszterek mutatják. A Lamborghini sokak számára ilyen elérhetetlen vágy, ami maximum egy bérlés idejére vagy 1:18-as méretben valósul meg.

Ezért nem érdemes öreg Toyotából Lambót építeni 1

Egy Lamborghini Reventon még az özönvíz előtti időkből, a 2009-es Frankfurti Autószalonról

Egy holland rajongó viszont nem hagyta magát, és az amúgy ma már kívánatos youngtimernek számító Toyota Supráját átszabta az olasz legenda stílusa szerint. Az egykor tökéletesen szép 1990-es harmadik generációs legendás japán sportautóból a Lamborghini Reventon nyers másolatát hozta létre. 

Ezért nem érdemes öreg Toyotából Lambót építeni 2

Nem meglepő módon ezt a csodát eladásra kínálják a marktplaats.nl oldalon. A különc átalakítást áruló kereskedés ambiciózusan úgy írja le a járművet, ami „gyönyörűen kivitelezett, 200 000 eurós autó megjelenésével” rendelkezik.

Messziről, holdfénynél, éjszaka talán igaz ez, de a fotók árulkodnak. Az Aventador szögletes stílusa ütközik a 80-as évek dizájnjával, és ez zömök, esetlen profilt kölcsönöz a „Toyotaghininek”.

Ezért nem érdemes öreg Toyotából Lambót építeni 3

A fényezés árnyalatát nagyjából sikerült eltalálni, a Lamborghini csak Grigio Reventon színben festette a húsz példányban készült hiperautót, és bár nem tökéletes a minőség, a matt szürke szín legalább nagyjából egyezik. A hajtáslánc is maradt a régi: a Supra megtartotta első motoros, hátsókerék-hajtású elrendezését. Úgy tűnik, az eredeti 3,0 literes soros hathengeres motorhoz sem nyúltak.

Ezért nem érdemes öreg Toyotából Lambót építeni 4

Ha valaki mégis bekapná a horgot, azt az utastér azonnal kijózanítja, a kormánykerék ugyanis még mindig büszkén viseli a Supra feliratot. A szögletes műszerfal és a Toyota műszerek újabb árulkodó jelek, és egy pár viseltes ülés próbálja feldobni az elhasznált utasteret. 

Ezért nem érdemes öreg Toyotából Lambót építeni 5

A szenvedélyt nem illik értékelni, de ha árcédula is van rajta, akkor már jogosan fogalmazhatunk véleményt. Ezen az autón pedig van méghozzá 19 950 euró, vagyis szűk nyolcmillió forint. A nagy kérdés, hogy tényleg érhet ennyit egy ilyen építés a használt autók piacán, vagy ez elég elbizakodott árazás?