Tele a net nevetséges és drága Lamborghini-másolatokkal. Az egzotikus olasz sportautó stílusát rengetegen próbálják koppintani, de csak keveseknek sikerül. Most itt egy ritka példa, ami mutatja, hogy lehet ezt jól csinálni. Csak kell hozzá rengeteg idő és pénz!
Tulajdonosa a pankrátor legendából filmes sztárrá avanzsáló John Cena, aki úgy tűnik, nem kötődik túlzottan a hosszú ideig készült másolathoz. Pedig szép darab lett, amiben nem holmi V6-os csettegő dolgozik. A hajtáslánc fő darabja egy V12-es BMW-blokk, amit egy 1988-as BMW 750iL-ből emeltek ki.
Ehhez egy ötsebességes Porsche manuális sebességváltó tartozik, ami a hátsó tengelynél található. Az üvegszálas műanyagból öntött karosszéria metálkék fényezést kapott, alatta egyedi csőváz adja az alapokat. A fékek Brembo-gyártmányúak, a 18 colos kerekekre pedig az első tengelyen 235/35, hátul 335/30 méretű Pirelli P Zero Asimmetrico abroncsok kerültek.
A megjelenés szinte teljesen tökéletes, megvannak a felfelé nyíló LSD-ajtók, a négy kipufogóvég és a V12-es hang, valamint a beltér is egész igényes lett, simán hozza azt a szintet, amit a Lamborghini tudott a Diablo VT roadster gyártása idején, az 1990-es években.
Lamborghini Diablo
1985-ben kezdődött meg a fejlesztés a Lamborghininél, ahol egy olyan autó volt a cél, mely méltó utóda lehet a Countachnak. A Project 132 munkanéven futó sportautónak már át kell lépnie a 315 km/órás határt, és a formát a híres Marcello Gandini rajzolta. 1993-ban jelent meg a Diablo VT, melynek 5,7 literes V12-es motorja 490 lovas. 4,5 másodperces gyorsulásra képes és 320 feletti végsebességre. 2884 darab készült belőle, a gyártás pedig 2001-ben állt le.
A profi másolatok létezése pedig nem véletlen, még 30-40, sőt 50 milliós ráfordítással is bőven beljebb van a megrendelő, mint egy eredeti példányra lecsapva, a Diablo átlagos ára ugyanis ma az Egyesült Államokban 100-120 millió forint között mozog.