A Bugatti Tourbillon tervezésekor tiszta lappal indítottak a mérnökök, és bár ugyanúgy szénszálas monocoque szerkezetet építettek, mint a Chiron esetében, az annak fejlesztése óta eltelt szűk egy évtized (a Chiron 2016-ban debütált) olyan technológiai fejlesztéseket hozott az autóiparban – illetve a hiperluxus-autók vásárlói olyan mértékben érzéketlenné váltak a csillagászai árakra –, amelyek vadonatúj konstrukciót és innovatív részletmegoldásokat tettek lehetővé.

Csupaszra vetkőzve őrjítően szexi az új Bugatti 1

 A lényeg persze az volt, hogy a V16-os szívómotort és a három villanymotort (egy-egy az első kerekeknél, a harmadik a benzinmotorra szerelve) optimálisan építhessék be a szerkezetbe, az energiatároló egységekkel (akkumulátor és üzemanyagtartály) egyetemben.

Csupaszra vetkőzve őrjítően szexi az új Bugatti 23

Az autó összesen nyolc hűtőradiátort kapott, ebből öt elöl helyezkedik el. Két szélen találhatók a benzinmotort temperáló radiátorok, míg középen azok, amelyek a patkó alakú maszkon át beáramló levegőt az utastér és az elektromos hajtáskomponensek hűtésére használják.

Csupaszra vetkőzve őrjítően szexi az új Bugatti 24
Csupaszra vetkőzve őrjítően szexi az új Bugatti 25

Az orrban kialakított csomagtartócska mögött található a 2 x 250 kW-os, azaz 680 lóerős elülső hajtóegység. Mivel a két kerék hajtása egymástól függetlenül szabályozható, a konfiguráció magas szintű nyomatékvektor-szabályozást tesz lehetővé.

Csupaszra vetkőzve őrjítően szexi az új Bugatti 26

Az ülések között és mögött elhelyezett, T alakú akkumulátorcsomag teherviselő elem, 24 kWh-ás kapacitása 60 kilométert meghaladó elektromos hatótávolságot tesz lehetővé.

Az akkumulátor miatt nem lehet mozgatni az üléseket, de ez direkt jó, mert így pont a tömegközéppontban ülhet a sofőr és utasa, ráadásul a mozgató mechanizmus hiánya csökkenti a tömeget. Persze nem feledkeztek meg a különféle emberekről, a kormány és a pedálok állíthatók.

Csupaszra vetkőzve őrjítően szexi az új Bugatti 27

A V16-os motor eleve hosszabb, mint az előd W16-osa, ráadásul ott van még a harmadik villanymotor – így az elsődleges hajtóelem sokkal hosszabb, mint a Chironban, ezért az egészet előrébb kellett tolni. Ennek érdekében az üzemanyag-tartályokat két oldalra kitolták.

A hátsó diffúzor nem csak aerodinamikai szereppel bír, de a hátsó kereszttartót (gyűrődő elemet) is helyettesíti, ami kompaktabbá és könnyebbé teszi az autót.

Csupaszra vetkőzve őrjítően szexi az új Bugatti 28