Króm helyett fényes fekete és fémhatású felületek, némi gömbölyítéssel lágyított, de alapvetően szögletes idomok, tetősín és koptatóbetétek: A Škoda Kylaq nem egészen 4 méteres hossza dacára komoly terepjáró stílusjegyeket vonultat fel.
A pár napja közzétett, előzetes információkhoz nem sokat tett hozzá a Škoda indiai részlege, amely a gyártás és a forgalmazást intézi – mivel hogy a Kylaq kizárólag itt lesz kapható. Egyetlen országra autót fejleszteni pazarlásnak tűnhet, de csak akkor, ha nem tudjuk, mekkora országról van szó: Indiában évente 3,25 millió autót adnak el, és ennek csaknem a fele városi méretű (B-szegmens) – magyarul Indiában évente több kisautó talál gazdára, mint ahány autót Franciaországban vagy Olaszországban összesen eladnak.
A Kylaq 3995 mm hosszú, 1783 mm széles, 1619 mm magas, tengelytávja 2566 mm. A motor egy 115 lóerős, 178 Nm nyomatékú egyliteres, turbós benzines, amely kézi vagy automata váltón keresztül hajtja az első kerekeket. A végsebesség 188 km/óra, álló helyzetből 10,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára a kézi váltós variáns.
A vezetői környezetről nem tett közzé illusztrációt a Škoda, de az utastér viszonylag tágasnak és jól felszereltnek tűnik. Öt fejtámasz, két könyöklő, hat légzsák, valamint digitális műszeregység (8 colos) és központi érintőképernyő (10,1 colos) található benne. Az okostelefonok vezeték nélkül szinkronizálhatók és tölthetők. A színvilág lehet egy- vagy kéttónusú, a kárpitok és burkolatok részben fenntartható forrásból származnak.
A csomagtartó 446 literről indul, és 1265 literre bővíthető, a kalaptartó kiszerelve erre a célra kialakított helyen tárolható a kocsiban. A márkától Európában megszokott, praktikus tároló megoldások a Kylaqból sem hiányoznak.
Klimatizált első ülések, nyitható napfénytető, műbőr ülések, kormányra szerelt váltófülek egészíti ki a felszereltséget.