Ha az ember egyetlen számát sem tudja megnevezni, akkor is szinte biztosan hallott már Taylor Swiftről, a 34 éves amerikai énekesnő ugyanis az elmúlt évtizedben korunk, sőt, minden idők egyik legnagyobb popcsillagává vált.
Swift a napokban zárta Eras névre hallgató világ körüli turnéját, a 2023-ban indult, 149 állomásos koncertkörút pedig 1,93 milliárd dolláros (729 milliárd Ft!) bevételével minden idők legjövedelmezőbbje is lett.
A turné a múlt hétvégén az Egyesült Államokban, az indianai Indianapolisban zárult három fellépéssel, az USA-beli autóversenyzés legszentebb helyszíne pedig apropót adott egy jótékonysági akcióra is.
Az Indianapolis Motor Speedway (azaz a legendás versenypálya), a Bell sisakgyártó és Swift együttműködésében 11 bukósisak készült. Az egy híján tucatnyi versenyfejvédő minden példánya egyedi festést kapott az énekesnő karrierje, lemezei alapján, az állványaikon elhelyezett QR-kódok pedig egy-egy, az előadó által is nagyra tartott, a motorsport szempontjából fontos hölgy életrajzához vezetnek.
A sisakokat keddig különböző indianapolisi szállodákban láthatta a nagyközönség, 12-éig, azaz jövő keddig az USA-ban „túráztatják” őket, hogy aztán a Swift- és/vagy motorsportrajongók licitálhassanak rájuk. Az aukcióból befolyt pénzt az Nők Az Észak-amerikai Motorsportban alapítvány kapja. A Bell egyébként – már a profitért – swiftes-indys „mörcsöt” (pólók, kulacsok, a sisakokat ábrázoló matricák) is piacra dobott.