A Brazíliában magától értetődő bioetanol üzemű, belső égésű motorját egészítette ki hibrid komponensekkel a Fiat.

A T200 Hybrid konfiguráció egy egyliteres turbómotort társít 12 V-os mild hibrid technológiával. A 130 lóerős benzinmotorhoz menetdinamikában nem sokat tesz hozzá a 3 kW-os (4 LE) villanymotor, de a fogyasztás jelentősen csökken: a Pulse szabadidőjárműben 11,5 százalékos, a Fastback crossoverben 10,7 százalékos megtakarítást mért a gyár.

Duplán tiszta autókat fejlesztett a Fiat 1

A kiépítés két akkumulátort alkalmaz, mint jóformán minden hibrid. A 12 V-os ólom-savas indítómotor mellett egy szintén 12 V-os lítiumion-egység is található a kocsikban – utóbbi a vezetőülés alatt.

A hibrid rendszer négy funkciót támogat: a hatékony start-stop mellett elinduláskor és gyorsításkor besegít a benzinmotornak, áramot fejleszt, amivel vagy a hibrid akkut tölti, vagy a 12 V-os indítóakkumulátort tehermentesíti, és persze a lényeg: a fékenergia-visszanyerés, amely 25%-os hatásfokkal alakítja át elektromos energiává a mozgási energiát. Regeneratív üzemmódban mindkét akkut tölti a rendszer.

Duplán tiszta autókat fejlesztett a Fiat 9