Nem volt már vadonatúj modell az Audi RS-E-tron GT, amikor a tesztautó eljutott a Vezesshez, de videócsatornánkon még nem mutattuk be a sportlimuzint. Az E-tron GT alapverzióként sem szorul ki az Autobahn belső sávjából, nálunk azonban az RS E-tron GT járt teszten.

A J1-es villanyautó-padlólemezre épülő lépcsőshátú két villanymotorja 598 lóerős, ami a Boost avagy túltöltés funkció bevetésével felugrik 646 lóerőig. 3,3 másodperc alatt gyorsul százra a majdnem öt méteres, de annál laposabb sportlimuzin.

Videónk rögzítése óta az Audi módosította az RS E-tron GT-t. A modellciklus második felére időzített továbbfejlesztéseket az Audi nem alibizte el egy kis lökhárító-átfaragással, néhány új színnel, új felnidizájnnal, hanem odacsapott az asztalra rendesen.

Elvégre mégiscsak egy álruhás Porschéről van szó: műszaki tartalmát tekintve az E-tron GT lényegében egy Taycan, a Superman Clark Kentként, elegáns öltönyben, szemüvegben. Mi már tudjuk, milyen az, amikor 925 lóerő nyomja a koponyánkat a fejtámlába, megtapasztalhattuk, hogyan suhan az autó a föld felett lebegve az immár az alapkivitelhez is szériában járó légrugókon. A megújult sportlimuzinról itt találjátok a cikkünket. Jó lesz!