A pár milliméter híján ötméteres Cadillac Lyriq és a gigantikus Escalade IQ közé sorol be az 5,2 méteres Vistiq. A három üléssoros SUV a General Motors Ultium architektúráját alkalmazza, így valójában minden komponense ismert, épp csak nem ebben a kombinációban.  

Más számrendszerben számol ez a SUV 1

Az 522 cm hosszú, 309 cm tengelytávú Vistiq mindkét tengely hajtott, a két villanymotor kombinált csúcsteljesítménye 624 lóerő, a legnagyobb elérhető forgatónyomaték 880 Nm. Ez komoly menetdinamikát eredményez: a 2870 kg (igen, csaknem 3 tonna) menetkész tömegű SUV 3,7 mp alatt gyorsul álló helyzetből 96 km/órára.

Más számrendszerben számol ez a SUV 35

A hatótávolság ugyanúgy 480 km, mint az összes többi elektromos Cadillacé; ehhez ebben az esetben egy 102 kWh kapacitású akkucsomagra volt szükség.

Ez támogatja az egyenáramú gyorstöltést, valamint az elektromos energia hálózatba való feltöltését (V2G) – a Vistiq elméletileg alkalmas arra, hogy biztosítsa egy háztartás áramellátását.

Más számrendszerben számol ez a SUV 36

A Cadillac tervezői szent meggyőződéssel hisznek abban, hogy a nagyobb a jobb: kerékméretből akár 23 colosig mehetünk el, a digitális kijelző 33 colos, az alapkiépítésű AKG hifi 23 hangszórós. És ahogy a bevezetőben említettük: a klíma ötzónás, a harmadik üléssor felett külön napfénytető húzódik.

Más számrendszerben számol ez a SUV 37

A Vistiq gyártása 2025 elején kezdődik Észak-Amerikában, a forgalmazást pedig világszintűre tervezik, ám hogy Európába is eljut-e a nagy SUV, ma még nem tudni.