A leszerelhető keménytető klasszikus megoldás arra az esetre, ha kabriónkat tartósan szeretnénk befedve használni. A Jeep Wrangler egyike az utolsó autóknak, amely a mai napig alkalmazza ezt a rendszert, amely azonban minden, csak nem felhasználóbarát: a jelentős méretű idomot egyben kell leemelni a karosszériáról, és valahol biztonságosan elhelyezni arra az időre, amíg nyitott tetővel császkálnánk.
A jelek szerint a Jeep mérnökei is felismerték ezt a problémát – jobb későn, mint soha –, és idén áprilisban benyújtottak egy szabadalmi kérelmet egy szétszedhető tetőidomra, amelynek elemei aztán a csomagtérben tárolhatók. Hogy ott mennyi helyet foglalnak el, arról nincs információ, ám mivel 533 literes üregről beszélünk, vélhetően érezhető lesz a helyveszteség, már ha egyáltalán megvalósul valaha az ötlet.
Hogy milyen nagy lépés volna ez a Jeep részéről, azt jól mutatja, hogy a 2025-ös modellévi újdonságokat fel tudjuk sorolni egy levegővel: mostantól minden kivitelen széria a távirányítású központi zár és a motoros ablakemelő, van egy új, olajzöld szín, valamint okostelefonról távvezérelhető az utastér-szellőztetés.