A gyári 510 helyett 855 lóerős csúcsteljesítményt, 650 helyett 1090 Nm maximális forgatónyomatékot ad le a BMW M3 Touring 3,0 literes, soros hathengeres turbómotorja, miután kezelésbe veszi azt a Manhart stábja.

BMW M3 kombi 855 lóerővel, maradhat? 1

A beavatkozások mélyrehatók: kovácsolt dugattyúk és hajtókarok, saját hangolású intercooler, szénszálas szívócső, nemesacél kipufogórendszer, és persze átprogramozott motorvezérlés alkotja a pakkot. Németországon kívül sportkipufogó, illetve részecskeszűrő nélküli kipufogó is kérhető a kocsihoz.

BMW M3 kombi 855 lóerővel, maradhat? 2

A nyolcfokozatú, automata sebességváltót átdolgozták, mostantól akár 1300 Nm-t is elvisel, és bár a gyári karbon-kerámia fékeket elégségesnek találták, a felfüggesztést átdolgozták: magasságában állítható csavarrugókat és szénszálas rugótorony-kitámasztást alkalmaztak.

BMW M3 kombi 855 lóerővel, maradhat? 24

Az elöl 20, hátul 21 colos keréktárcsák ugyanúgy pezsgőszínűek, mint egynémely külső dekorelem, ám ezeknél hangsúlyosabbak a szénszálas kiegészítők, amelyek a hűtőmaszkot, az első légterelőt, a küszöbtoldatokat és a motorházfedelet díszítik. Elöl oldalsó légterelő szárnyacskák, hátul a tető kilépőélére illesztett, szénszálas spoiler teszi teljessé az aerodinamikai csomagot.

BMW M3 kombi 855 lóerővel, maradhat? 25