A kor környezetbarát vonalához igazodva dízelmotorja részben földgázzal üzemel, de igazán nagy ötlete a karosszériája, ami 75 centivel megnyújtható.
Különböző Mercedesek elemeiből épül fel az autó. Az első és a hátsó lámpa a C kupéról származik, az autó viszont az A-osztályra épül. Gombnyomásra három méteresről 375 centiméteresre nyújtható az autó. Két üléssel jól használható városi törpeautó a Presto, igény esetén viszont négyen is kényelmesen elférnek benne. A hátsó üléseket lehajtva pick-upként használható a kocsi.
Ez a szinte varázslatos átalakulás egy központilag elhelyezett elektromos motor segítségével válik lehetővé, amely két mechanikus csavar-anya hajtómű segítségével pontosan 746 milliméterrel nyújtja meg a járművet, így annak teljes hossza eléri a 3,74 métert.
A hosszanti tartók alacsony súrlódású precíziós görgőkön futnak, és mint egy fiók, eltűnnek a padlólemez hátsó részében. Annak ellenére, hogy a Presto hossza változtatható, a mérnököknek sikerült a jármű padlólemezét olyan torziós merevséggel kialakítani, amely szükséges egy roadsterhez. Az abszolút üzembiztonság érdekében az átalakító mechanizmust önzáró biztonsági reteszekkel is ellátták.
A Remus által gyártott, oldalra vezetett kipufogócsövek nem csupán sportos dizájnelemek, hanem lehetővé tették a mérnökök számára, hogy elkerüljék a változtatható és bonyolult kipufogórendszert. Az átalakulás során a karosszéria elcsúszik az oldalsó kipufogók mellett anélkül, hogy akadályba ütközne.
A motor egyedülálló. A beszívott levegőhöz földgázt adnak, majd a földgáz-levegő keverék mellé fecskendezik be a gázolajat az égéstérbe. Az üzemanyagban 60 százalék a gázolaj aránya, 40 a földgáz és a levegő keverékéé. Gyújtógyertya nincs, ami miatt tisztán földgáz üzemben nem használható a motor.
A földgáz tiszta égést biztosít, a koromkibocsátás 40 százalékkal jobb az A 170 CDI széria dízelmotorjánál. Alacsonyabb a szén-dioxid-kibocsátás is 10 százalékkal. A motor környezetszennyezése így igen csekély, a menetteljesítmények viszont jók. A 120 lóerős kombinált dízel-földgáz üzemű autó 10,5 másodperc alatt gyorsul százra. A legnagyobb nyomaték 224 Nm, 1600-nál.