Az MG X10 a Rover különleges formatervű 75-ös típusának sportosabb változata. Szélesített küszöbjeivel, markáns első szoknyájával, hátsó légterelőjével a komfortra hangolt szériamodellnél jóval sportosabb hatást kelt. Szintén az optikai felkészítés részei a rácsozott levegőbelépő-nyílás a homlokfalon és a középcsavaros könnyűfém kerekek. A tervezők a 2,5 literes, hathengeres V-motort is átdolgozták, aminek az eredménye 23 lóerős teljesítmény növekedés lett. Így az MG X10 a már ismert 177 lovas erőforrás mellett egy 200 lóerőt teljesítő motorváltozattal is választható.
A 2000. májusában alakult cég a tervek szerint a Rover 25 és 45 típusok alapján is épít sportos modelleket. Sikerükben része lehet Peter Stevens vezető formatervezőnek, akinek a nevét több Jaguar- és Lotus-modell mellett a McLaren F1 szupersportautó formája is fémjelzi.
Jelenleg csak bizonytalan információk állnak rendelkezésre az MG X10 magyarországi jövőjét illetően. Az importőr tájékoztatása szerint a sportlimuzin a 2001. júniusi nyugat-európai piaci bevezetést követően a Rover 75 kombival együtt jelenhet meg hazánkban, 2001 késő őszén.