Élén az a Balassa János áll, aki 1991-óta irányítja a magyar Volvo márkaképviseletet. Az egyesítéstől a Ford tulajdonában álló svéd gyár a magyarországi piaci eredmények megismétlését várja az új területeken.
A vállalat feladata a svéd személygépkocsik forgalmazása és vevőszolgálati tevékenységének ellátása hazánkban, Szlovákiában, Szlovéniában valamint Horvátország, Bosznia-Hercegovina és Macedónia területén.
Budapestet és Pest megyét érintő változás, hogy az új gépkocsikat ezentúl közvetlenül értékesíti a márkaképviselet. A megoldás lényege, hogy prospector-nak nevezett üzletkötők személyesen keresik fel a potenciális ügyfelet, nem pedig az érdeklődők látogatnak el az autószalonba. Ezt a módszert Lengyelországban és Csehországban is bevezeti a Volvo göteborgi központja. A közvetlen értékesítés kedvez az autógyáraknak. Saját alkalmazásában álló kereskedői hálózata a Volvo-t ugyanis nagyobb jövedelemhez juttatja, mintha szerződéses márkakereskedők forgalmaznák autóit.
Módosít az új regionális központ az eladási módszereken is. Nyílt napok helyett sí és vitorlás versenyek keretében, valamint a potenciális ügyfélkör számára szervezett külön programokkal kívánják megismertetni a terméket. A módosított marketing stratégia elemeként 2001 első negyedévében a West End irodaházban megnyílik a Volvo Galéria. Szándéka szerint az új bemutatóterem több lesz, mint autókereskedés. A szalon egy kiállítóteremnek is otthont majd és egyéb rendezvények helyszíneként is szolgál.