Az ötödik csillag megszerzését a vezetőoldali légzsák és az övrendszer nem tökéletes összhangja akadályozta meg. Emiatt kissé magasabb terhelési értékeket mértek a vezető mellkasában.
A vezetőoldali lábtérben sérülésekkel kell számolni a kormányállítás és a gyújtáskapcsoló kialakítása miatt a legnagyobb német autóklub, az ADAC értékelése szerint
.
Az adható legmagasabb pontszámmal értékelték a tesztelők az új A4-es biztonságát oldalütközéskor. A mérések alapján teljes összhangban működött a fej- és az oldallégzsák. A karosszéria egészéhez hasonlóan nagyon szilárdnak bizonyult a küszöb is.

Gyalogosvédelemből viszont rossz osztályzatot adott az EuroNCAP az A4-esnek. Kifogásolták azt is, hogy nem megfelelően hívják fel a tulajdonosok figyelmét a légzsák kioldásakor az utasülésre szerelt gyermekülésben utazó kisbabákat fenyegető veszélyre.