A széria 3-as kupé átépítésével teljesen új autót hozott létre a Racing Dinamics. Az autó teljesítménye jóval meghaladja a széria BMW M3 343 lóerejét.
A BMW M5 V8-as motorját a beépítés előtt átalakították. Átdolgozták a hengerfejet és sportvezérműtengelyt építettek be. Kiiktatták a gyári végsebesség szabályzót, és módosították a motorvezérlő-elektronikát.
Rozsdamentes acélból készült kipufogó rendszert építettek a kocsiba, aminek nemcsak a hangja szép, de a teljesítményt is növeli.

450 lóerős (331 Kw) legnagyobb teljesítményét hétezres fordulatnál adja le a motor, a maximális forgatónyomaték 555 Nm, 4250-es fordulatszámnál.
Az autó menetteljesítményei is rendkívüliek. 0-100 km/órára 4.5 másodperc alatt gyorsul az autó, de a kétszázas tempó eléréséhez is csupán 14 másodperc szükséges.
305 km/órás végsebességét hatodik fokozatban éri el az R 50 Tornado V8, amivel a Porsche Turbo vetélytársa lehet.

A lassulásról kerámia féktárcsák és aluminium féknyergek gondoskodnak. Módosították az autó futóművét, lehetővé téve ezzel a versenyszintű használatot. Keménnyebbre cserélték a lengéscsillapítokat és a stabilizátorokat. Az autó súlypontjának mélyebbre helyzéséről rövid sportrugók gondoskodnak.
A Tornado V8-hoz egyedi felnit és gumit ajánl a Racing Dinamics. Előre 8JX19-es felnit és 235/35ZR/19-es gumit, hátulra 9JX19 –es könnyűfém kereket és 265/30ZR19-es abroncsot tettek az autóra.

A 3-as kupé karosszériáját sem hagyta érintetlenül a Racing Dinamics. Új az első és a hátsó lökhárító. Az első légterelő beépített szúrófénnyel és nagyobb, a hűtőkbe több levegőt juttató méhsejtmintás hűtőráccsal készül. Diffúzorral látták el a hátsó lökhárítót, növelve ezzel a hátsó tengelyre ható leszorító erőt. Az autóhoz az M3-as külső tükreihez hasonló sporttükör is rendelhető.

Bőr versenyülés, sportkormány, alumínium pedálsor, alu-váltókar és taposólemez található az autóban. A váltási időket rövidített váltóúttal csökkenti a Racing Dinamics.