A vezető előtti teret a letisztult formájú szerelvényfal uralja, és ennek színes, aszimmetrikus vonalai futnak körbe vállmagasságban a Chappo belsejében. Az első utasülés hiánya nyitottá teszi a teret. Útközben a jobb hátsó ülés előre csúsztatható, hogy a vezető és utasa könnyebben kommunikálhasson. Mikor az autó leparkol, az ülés visszacsúszik. A több irányban állítható, forgatható vezetőülés beállításakor a kormány gombnyomásra jóformán a műszerfal síkjáig húzódik vissza. Szürke és vörös szín uralkodik belül. Szőtt szőnyeg borítja az üléseket, a padlót pedig puha tapintású, de elpusztíthatatlannak tűnő high-tech anyagok.
A koncepcióautó jobb oldali ajtaja nagyobb, mint a vezetőoldali. Az új „magic door”-nak (varázsajtónak) nevezett ajtó egy technológiai újításnak köszönhetően két irányba nyitható. A széles és mély belépőnyílást nyújtó ajtó előre és hátrafelé is nyílik. Az L alakban elhelyezett ülések felett az üvegtető is L alakú. Különböző méretűek a visszapillantó tükrök, az első fényszórók száloptikásak.
Két monitor látja el információval az utasokat: a műszerfal hétcolos érintőképernyője a vezetőé, az utasok 15 colos monitorja a plafonból hajtható ki. A vezető hétcolos kijelzője jeleníti meg a navigációs rendszer információit, a légkondicionáló, a hifi beállításait és egyéb információkat. A nem létező jobb első ülés feletti 15 colos monitor a jobboldali ajtóból kihajtható billentyűzettel és joystickkal kezelhető az otthoni számítógépekhez hasonlóan. Számos automatizált feladatot ellát az autó szoftvere. Ha a Chappo rendszere szennyezettnek ítéli a külső levegőt, automatikusan felhúzza az összes ablakot.