Mindhárom Chrysler márka, tehát a Chrysler, a Dodge és a Jeep is ismert élelmiszeripari cégekkel működik együtt a jövőben. Két megállapodás-tervezet már közel áll az aláíráshoz. Az egyik kedvelt márkanév egy üdítőitalokat gyártó cégé, de még nem került nyilvánosságra, hogy pontosan mely cég termékével indul meg az autók reklámozása. Az autók nevét ismert élelmiszerek csomagolásán szerepeltetve a televíziós reklámköltségek egy részét is meg lehet takarítani. Az ötlet Jim Schroertől, a Chrysler értékesítésért és marketingért felelős alelnökétől származik. Schroer korábban a Fordnál, azelőtt pedig egy élelmiszeripari mamutvállalatnál dolgozott.
Pepsi Cruiser? – új Chrysler reklámstratégia
Új marketingstratégiát fejleszt ki a Chrysler csoport. Ennek révén a vásárlóközönséget a mindennapi élethez kapcsolódó tárgyakon látható reklámokkal kívánják becserkészni.
2001.04.17. kedd 08:00