Pályaversenyautó Toyota egyterűből
Pályaversenyautó Toyota egyterűből
Fotó megosztása:
18 colos kerekek és 245-ös gumik javítják a Matrix útfekvését és kiállását
18 colos kerekek és 245-ös gumik javítják a Matrix útfekvését és kiállását
Fotó megosztása:
A kilométerórába épített lámpa jelzi a sebességváltás megfelelő pillanatát
A kilométerórába épített lámpa jelzi a sebességváltás megfelelő pillanatát
Fotó megosztása:
A Toyota sportos és megfizethető autónak szánja a Matrixot
A Toyota sportos és megfizethető autónak szánja a Matrixot
Fotó megosztása:
Don Esmond, a Toyota észak-amerikai értékesítési igazgatója a Matrix bemutatásakor a Detroiti Szalonon ez év januárjában
Don Esmond, a Toyota észak-amerikai értékesítési igazgatója a Matrix bemutatásakor a Detroiti Szalonon ez év januárjában
Fotó megosztása:
Versenyautós vonás a lyuggatott Brembo féktárcsa, a négydugattyús féknyereg és a mintázat nélküli gumiabroncs. Az állítható magasságú sportfutómű közel engedi az autó alját a talajhoz. A kedvezőbb súlyelosztás érdekében az akkumulátor a Matrix versenyautó hátuljába került.
Belül masszív bukókeret, szénszálas MOMO versenyülés és kormánykerék található. A lecsupaszított utastérben ablakháló, tűzoltó készülék és ötpontos biztonsági öv szolgálja a pilóta biztonságát. A versenyautó tervei Toyota kaliforniai stúdiójában készültek.
A Matrix szériaváltozatába 1.8 literes, 130 lóerős motor kerül, a sorozatgyártású sportmodell a Celica TS 180 lóerős négyhengeresét és hatfokozatú kéziváltóját kapja, 17 colos kerekekkel
Az idén januári Detroiti Autókiállításon debütált Matrix a Toyota Corollával és a Pontiac Vibe-bal azonos padlólemezre épül. A Pontiac Vibe és a Toyota Matrix testvérmodelljét, a Corolla Verso-t, Európában is forgalmazni fogják. Az észak-amerikai értékesítés 2002 első felében indul.