Miután az A3-as mellett megindult az új Audi A4-es gyártása, az ingolstadti Audi gyár elérte kapacitásának felső határát. Az Audi A3-sok összeszerelésének egy részét így áttelepítették a hazánkban évek óta jól működő Győri gyárba.
Az A3-sok Győrben a TT-hez hasonló, az ingolstadti gyárral kötött gyártási megállapodás keretében készülnek. Ennek értelmében a Németországban préselt, fényezett kocsiszekrény vonaton jut Győrbe, ahol készre szerelik az A3-sokat és a győri üzem felel a minőségbiztosítási folyamatokért is.
Győrben a sportosabb Audi A3-asok összeszerelése folyik, melyek közül legerősebb a 210 lóerős S3-as. Szintén itthon szerelik össze a 150 és 180 lóerős, 1.8-as, győri gyártású turbómotorral szerelt A3-asok nagy részét is, melyek zömmel összkerékhajtásúak.
Az A3-asok hazai gyártásának megkezdéséhez a német autógyártó 25 millió német márkát (3.3 milliárd forint) fektetett be a győri gyárba, a munkatársak száma 100 fővel emelkedett.