Öt ajtóval az ezerkettes, 60 lóerős Clio végsebessége 160 km/óra, százra gyorsulása 15 másodperc. Ugyanez a blokk hengerenként négy szeleppel 75 lóerőt teljesít. A Clio 1.2 16V 13 s alatt gyorsul nulláról száz kilométer/órára, végsebessége eléri a 170 kilométert óránként. A 98 lóerős, 1.4 literes motorral óránként 185 kilométer a végsebesség és 10,5 másodperc a gyorsulás. A 110 lovas egy-hatos motor 9,6 másodperces gyorsulást és 193 km/órás végsebességet tesz lehetővé.

A kisebbik, 65 lovas turbódízellel 15 másodpercig tart a százra gyorsítás és 162 km/óra a végsebesség. A 80 lóerős dízel végsebessége 175 kilométer/óra 12.2 másodperces gyorsulás mellett.

A Clio Sport csak három ajtóval készül. A sportváltozat rajongóinak nagy örömére a modellfrissítés utáni Clio Sport menetteljesítményei nem romlottak a mostani 172 lóerős változathoz képest. A gyorsulás 7,2 másodperc százra, a végsebesség is maradt 220 kilométer óránként.

Az alapmodell fogyasztása hat liter/100 kilométer, az erősebb ezerkettes Clio 5.9 literrel beéri. Az ezernégyes benzines szabvány szerinti átlagfogyasztása 6.7 liter. Hét literes átlaggal alig fogyaszt többet az egy-hatos Clio. A gyengébb dízel 4.3 literes átlagfogyasztás mellett 5.4 literrel tesz meg 100 kilométert városban, országúton ugyanekkora távra 3.7 liter is elég neki. Átlagban és városi körülmények között egy deciliterrel fogyaszt kevesebbet a 80 lóerős dízel Clio: városban 5.3, országúton 3.7, átlagban 4.2 literrel apasztja az ötvenliteres tank tartalmát.