Az új kombi övvonala az elődnél meredekebben emelkedik, ahogy újdonság a kilincsek és az ablakok közötti markáns él is. A kombi csomagtere 50 literrel haladja meg az elődét, mérete 440 literre nő. A növekmény legnagyobbrészt a csomagtartó padlójában kialakított üregnek köszönhető, amely piszkos tárgyak befogadására is használható. Lehajtott ülésekkel javul a csomagtartó kihasználhatósága, mivel a ledöntött támla közelebb került a vízszinteshez, mint az elődben. Később extraként a BMW ötös kombijához hasonló, a pakolást megkönnyítő kihúzható raktérpadló is rendelhető lesz.
A kombiba változtatás nélkül kerül át a limuzin négylengőkaros első futóműve és a trapézlengőkaros hátsó felfüggesztés. A hátsó kerékfelfüggesztést eleve úgy tervezték, hogy a kombiba beépítve a rugótornyok ne csökkentsék a poggyásztér méretét.
Már a forgalmazás kezdetétől teljes motorkínálattal jelentkezik az Audi A4 kombi. A benzinmotorok között a legkisebb az ezerhatos, 102 lóerős gép. Fölötte a kétliteres, 130 lóerős majd az 1.8 literes turbómotor következik 150 lóerővel. A csúcsmodellt a háromliteres, 220 lóerős benzines hajtja.
Két 1.9 literesadagoló-porlasztó elemmel szerelt dízel mellett a 2.5 literes, V6-os dízel is választható. A motorok teljesítménye 100 vagy 130, a hathengeres esetében 155 vagy 180 lóerő.
Négyféle váltóval kerül piacra a kombi A4. Az ötfokozatú kézi- és a szintén ötsebességes Tiptronic automataváltó mellett a négyhengeres dízelek hatfokozatú kéziváltót kaphatnak. A kétezres benzines, a 150 lovas turbó és a 155 lóerős hathengeres dízel a fokozatmentes Multitronic automata váltóval is megrendelhető.