A következő Jaguar F-Type-pal együtt fejlesztett sportkupé számos műszaki megoldásában megegyezik majd a Ford konszern modelljeivel. A biztonsági elemek a Volvótól érkeznek, a szellőző berendezés pedig a Lincolntól. Mindkét márka a PAG-hez tartozik.
Az új Aston és a Jaguar F-Type karosszériája és padlólemeze alumíniumból készül. Az autók hajtásáról a 4.2 liter lökettérfogatra növelt, AJV8-jelű Jaguar motor gondoskodik majd, méghozzá nem is akárhogyan, hiszen a motor teljesítménye 320 lóerő körüli lesz. A Jaguar és az Aston Martin hajtáslánca, futóműve és természetesen formatervezése alapvetően különbözik majd egymástól.
Korábban szóba került, hogy a legkisebb Aston Martin kupé erőforrását középre szerelik be. Dr. Ulrich Bez, a fejlesztésért felelős új főnök erre azt mondta, hogy egy igazi Aston Martinnak csak az orrában lehet a motor, ahonnan a hátsó kereket hajtja.
Az Aston Martin belépőmodellje 2003-ban debütál majd. Árát 100 000 dollár körülire becsülik. Megjelenésével komoly piaci vetélytársat kaphat a Porsche 911.