Kissé kiszélesítették az első sárvédőket és új első lökhárítókat kapott az autó. Ez a rész egyetlen darabból készült. Nagyobb levegő bevezetővel látták el az új lökhárítót, melybe alumínium rácsot szereltek. A fékek jobb hűtése érdekében két kör alakú nyílást vágtak a spoiler szélébe.
A motorháztetőre ragasztással került fel a rozsdamentes acélból készült díszítő elem, amelybe alumínium rácsot szereltek. A díszítőléc közepén egy Lumma embléma látható. Az ajtók alá szélesebb és alacsonyabb küszöböket készítettek. Speciális sportkipufogó dobot készítettek az L1 számára a Lumma szakemberei, négy rozsdamentes kipufogóvéggel látva el a sportdobot. A kipufogóhoz passzoló hátsó takaró lemezt is készítettek a Lummánál, melyet a hátsó lökhárító alá szereltek.
Lecserélték az autó széria tükreit, melyek helyét áramvonalas, sportos tükrök vették át. Ezek kevesebbet mutatnak ugyan a hátsó történésekből, de feldobják a törpeautót.
A német tuningoló az L1 Rs minden elemét azonos színűre fényezte, megváltoztatva ezzel az autó eddig többszínű karosszériáját. Az autó hátsó szélvédője fölé egy kis tetőspoilert terveztek, amely teljessé teszi a tuningprogramot.
15 colos Lumma RS könnyűfém felnivel látták el az autót, a felnik elöl 4,5 hátul 5,5 colosak. Alacsony profilú, 195/45 R15ős gumik kerültek a felnikre, melyekkel az autó rendkívüli kanyarstabilitást érhet el.
Mind a zárt, mind a nyitott Smart változatra felszerelhetők az optikai elemek.