Belső terében aktívszén szűrő óvja a száguldozásban kimelegedő sofőr egészségét a virágportól és a szennyezett levegőtől. A hifi hét hangszóróval szól a kétféle bőrrel borított utasterű Saabban, a műszerfal és a küszöb karbon vagy mahagóni változatban pompázhat.

Az erősítés első lépése saját fejlesztésű szoftverrel vezérelt motorvezérlés beépítése volt. Módosítottak a szívócsatornán és a szériától eltérő Garrett turbófeltöltőt építettek be. A motor lefojtottságát tuning kipufogóval és kisebb belső ellenállású sportkatalizátorral csökkentették. A teljesítmény 272 lóerőre nőtt, a nyomaték már 2000-nél eléri a 400 Nm-t. A szériaváltozat 230 lóerőt tud 5500-nál és 350 Nm-t 2500-as fordulaton.

Ezekkel a paraméterekkel 6.4 másodperc elég a százra gyorsításhoz, 160-ig 14.9 másodperc telik el. Imponáló a nagytestű autó rugalmassága is: Hatvanról százra 5.2 másodperc alatt gyorsul negyedik fokozatban, ötödikben. 7.2 s telik el 80 és 120 között. A végsebesség 260 kilométer óránként. Az úttartásról sportfutómű, a megállásról négydugattyús féknyereg gondoskodik. A gumiméret elöl-hátul 235/40, a felnik elöl és hátul is 18 colosak.