A Hummer katonai változatát 1985-ben kezdték használni az amerikai katonák. A terepjáró jól vizsgázott később az Öböl-háborúban. A katonai célokra fejlesztett Hummer érdekessége volt, hogy repülőgépekről dobták le őket ejtőernyővel és mindegyik bevetett Hummer pontosan négy kerekén landolt.
A Hummereket kizárólag katonai célokra fejlesztették, kereskedelmi forgalmazásukat nem tervezték, mígnem Arnold Schwarzenegger rá nem vette a gyártót, hogy neki is gyártsanak egyet a nagyméretű dzsipből. Az osztrák származású színész hamar divatot teremtett, rövid idővel Schwarzenegger Hummerje után már nem számíthatott menőnek Hollywoodban az, akinek a garázsában nem parkolt legalább egy Hummer a Rolls-Royce-ok vagy Bentley-k mellett.
A Hummer civil változatain azonban számos módosítást hajtottak végre a katonaihoz képest. Kikerült a szériafelszereltségből a két első ülés közötti gépfegyver, helyette viszont van benne rádiósmagnó és plüss üléskárpit. Az üresen 3159 kiló súlyú autó vezetéséhez nem csak szerencse és/vagy 37,5 millió forint, hanem C kategóriás jogosítvány is szükséges. A Hummer vásárlói jobb, ha még a vásárlás előtt tanulmányozzák a terepjáró méreteit, mivel a 4686 milliméter hosszú, de tükrök nélkül 2197 milliméter széles és 1905 milliméter magas Hummerrel nem egyszerű parkolóhelyre vadászni a szűk belvárosi utcákban.
A Hummerek felkerültek új autó adatbázisunkba:
Hummer Hard Top 2 ajtós V8 Turbo Diesel
Hummer Hard Top 4 ajtós V8 Turbo Diesel
Hummer Open Top 4 ajtós V8 Turbo Diesel
Hummer Wagon 4 ajtós V8 Turbo Diesel