Évente legalább 500 000 autó értékesítésére számít a Toyota, a világ harmadik legnagyobb autógyártója. A sportos szabadidőautó piacra dobásával a japán, az észak-amerikai és kisebb részben az ez európai piactól való függését kívánja csökkenteni a Toyota. Ezek a területek jelenleg a Toyota forgalmának 80 százalékát adják. A fő piac a délkelet-ázsiai országok mellett Brazília, Dél-Afrika és Törökország lehet. A karosszériák és a motorok a helyi igényekhez igazodnak majd. Mostani hírek szerint két és három literes hengerűrtartalmú motorokkal készülhetnének a Toyota olcsó szabadidőautói 2004-től. Becslések szerint hatezer és nem egészen 13 000 dollár (mintegy 1.8 és 3.8 millió forint) között szóródnak az alapárak.
A Toyota sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta a Nikkei Keizai Shimbun című japán gazdasági napilapban megjelent hírt.