Csomagtartója valószínűleg jóval meghaladja a ferdehátú 341 literét. Motorterébe várhatóan nem kerül be a limuzin 1.4 literes alapmotorja. Megkapja viszont a 110 lóerős és a 138 lóerős benzinmotort valamint a kétliteres HDi dízelt 90 és 109 lóerővel.

A 307-ből a Peugeot nem fejleszt ki egyterűt, hogy ne támasszon konszernen belüli konkurenciát a Citroen Xsara Picassónak. A 307 Break így félúton áll majd a kombik és az egyterűek között. Belső tere a hírek szerint hétüléses lesz. A középső üléssor három önálló ülésből állhat, mögöttük pedig egy kétszemélyes pad adhat helyet két további utasnak. Ezt a megoldást a három önálló középső üléssel például a Citroen CX Break (a kombi francia megfelelője) jóval korábban is tudta, igaz annak hossza jóval meghaladja a 307 kombiét. A középső ülések lehajthatónak ígérkeznek, de a variálhatóság nem éri majd el a buszlimuzinokét, mert az üléseket nem lehet majd kivenni.