Új padlólemezt alakítottak ki a következő generációs nagy egyterű sorozatoknak. Nagy előrelépés várható a belső tér rugalmasabb átrendezhetőségében és a fedélzeti telekommunikációs rendszerek területén is.
A PSA új stratégiája értelmében az azonos műszaki alapra Peugeot és a Citroen modellek kívülről erősebben különböznek majd egymástól. Ugyanez a terv a PSA és a Fiat egyterűekkel is. Az eltérések elsősorban az autók orrán lesznek erősebbek a mostaninál. A belső térben is jobban különböznek majd a Fiat és a Peugeot.-Citroen minibuszai. Hat-, hét- és nyolcüléses változatokra lehet számítani. Javítja az utazási komfortot, hogy a szellőzőrendszert továbbfejlesztik, így a hátsó utasokhoz is több levegő jut. Marad az első ülések közötti hátrajutást lehetővé tevő, műszerfalra vitt sebességváltókar.
Javul a biztonsági felszereltség a medence vonaltól felfele védő oldallégzsák megjelenésével. A modellváltással megerősítik a karosszériát, a fékeket elektronikus fékerőelosztóval, fékasszisztenssel látják el. Kanyarban menetstabilizáló rendszer veheti elejét a veszélyes helyzetek kialakulásának.
A csúcsmodellekbe egy háromezres, PSA-eredetű V6-ost építenek be, a belépőmodellt továbbra is egy kétliteres benzinmotor hajtja. Két dízelmotor lesz rendelhető a nagy egyterű autókhoz. Mind a 2.0, mind a 2.2 literes blokk ismert a PSA konszern más modelljeiből. Később a Jaguar S-Type-ba is bekerülő 2.7 literes HDI dízelmotor áll a dízelválaszték csúcsán.