Nem tudott a második napon elindulni a Toyota Corollával versenyző Benik-Somogyi páros, ugyanis a hídkorláttal való ütközés túl nagy kárt tett az autóban előző nap.
Ott volt viszont a tavalyi bajnok Tóth-Tóth páros Peugeot-val és folytatták az előző napon megkezdett remek szereplést. Eleinte a bajnok páros csak próbálgatta a pályát, hogy kell-e esetleg a beállításon, vagy a gumikon módosítani, majd csak ezután kezdték saját tempójukat autózni. Ezen a napon nem hajtottak túl gyorsan, kellemes autózással, minden szakaszt megnyerve rajt cél győzelmet arattak a Savaria Ralin.
A Subarus Érdi Tibor-Varga István duó nem akart kockáztatni, úgy ítélték meg, hogy Janika már túlságosan nagy előnnyel rendelkezik. Jobb egy második hely, mint egy nagy kockázattal járó, örült tempójú üldözés. Ehhez persze Benik kiesése is kellett, így senki nem veszélyeztette második helyüket.
Igazi küzdelem alakult ki azonban az N és az F2-es géposztályban, ahol a nap elején még többeknek volt esélyük a győzelemre.
A Tagai testvérpár (Mitsubishi Lancer) a nap folyamán már négy másodpercre is megközelítette az N csoport első helyén autózó Asi-Koti párost (Mitsubishi Lancer), megelőzni azonban nem tudták őket, pedig az utolsó előtti reptéri gyorson Érdiékkel azonos, abszolút második időt autóztak.
Az N-es géposztály harmadik helyéért az ifj. Angyalfi-Kazár és a Kiss-Tábori kettős harcolt. A reptéri gyorsaságin Angyalfi Mitsubishijének váltója tönkrement és kénytelen volt harmadik fokozatban teljesíteni két szakaszt. Így az őt üldöző Kiss Ferenc Hideg Krisztián autójával az N csoport dobogójának harmadik helyét szerezte meg.
A második napig csak kisebb technikai problémákkal autózó Szabó-Takács kettős Volkswagen Golf Kit-Carjával gondok adódtak. Nem volt megfelelő az alapjárat, az autó többször is kis híján lefulladt, ráadásul az egyik hengerből eltűnt a kompresszió, ami tovább nehezítette a helyzetet.
A második helyen autózó Bútor Róbert így előbb felzárkózott, majd a nap végére jócskán meg is előzte Szabóékat, bár nem hajtotta túlzottan a Citroen Saxo Kit-Car-t.
A Savaria Rali abszolút végeredménye:
1. ifj. Tóth/Tóth, Peugeot 206 WRC
2. Érdi/Varga, Subaru Impreza WRC +0:01:06
3. „Asi”/”Koti”, Mitsubishi Lancer +0:03:06
4. Tagai/Tagai, Mitsubishi Lancer +0:03:14
5. Kiss/Tábori, Mitsubishi Lancer +0:04:40
6. Angyalfi/Kazár, Mitsubishi Lancer +0:04:50
7. Oroszlán/Oroszlán, Mitsubishi Lancer +0:05:56
8. Martin/Nagyváradi, Mitsubishi Lancer +0:05:58
9. Bútor/Tóth, Citroen Saxo +0:06:09
10. Budai/Mészáros, Toyota Celica GT4 +0:07:12
11. Módos/Kolesza, Mitsubishi Lancer +0:07:41
12. Szabó/Takács, VW Golf +0:07:47
A bajnoki összesítésben, a Tóth-Tóth kettős hibátlan versenyzéssel, négy versenyből négyet megnyerve áll az élen. Mögöttük négy abszolút második hellyel az Érdi-Varga kettős következik.