A 90-es évek elején egy új formai irányzat kialakításakor kezdte el alkalmazni a Chrysler a cab-forward stílust. Ennek lényege, hogy a motorteret lerövidítik, a szélvédőt és az utasfülkét előre tolják, a kerekeket pedig a karosszéria sarkaiba helyezik, így a tengelytávolság is nagyobb. A kialakítás előnye, hogy az utastér a hagyományos tervezési módoknál tágasabb és az előre tolt szélvédőnek köszönhetően a térérzet is szellősebb. A tervezésnek persze korlátai is vannak, mivel a motorteret nem lehet egy bizonyos határon túlra rövidíteni.

A cab-forward design első viselője az 1993-ban piacra került Dodge Intrepid, Chrysler Concorde, Eagle Vision hármas volt. Az első Chrysler limuzin, amelyik már új építési mód szerint épül, a Chryler 300M 2004-ben piacra lépő utóda lesz.

A cab-forward irányzat nyugdíjazása azért szükséges, mert a Chrysler és a Daimler-Benz frigyre lépését követően a takarékosság miatt az amerikai modellek is a Mercedesekhez hasonlóan hátsókerék-hajtásosak lesznek. Az új Chrysler nagyautók design-járól még nem határoztak véglegesen. A Chrysler egyik illetékese – aki neve elhallgatását kérte – elmondta, hogy éppen a megfelelő designstúdió kiválasztása zajlik. Az azonban biztos, hogy a 2004-ben megjelenő 300M-utód elődjénél jóval radikálisabb megjelenésű lesz.

A kisebb Chrysler modellek azonban a Mitsubishivel közös fejlesztésben készülnek majd. Így valószínűleg a következő Chrysler Neon és Sebring a japán autógyártó aktív közreműködésével nyeri el végleges formáját, és természetesen a Mitsubishikhez hasonlóan elsőkerék-hajtásosak lesznek.