Új rúzst és körömlakkot mutattak be Franciaországban Alfa-vörös színben. A kozmetikai szerek design-ját a francia Ora-ito tervezte. Minden francia hölgy, aki Alfa Romeo 147 tesztvezetésen vesz részt, vagy vásárol egy kompakt Alfát, ajándékba kapja a kozmetikai szereket. A kampányt összekötik egy nyereményjátékkal, melynek fődíja egy Alfa Romeo 147-es, természetesen Alfa vörösben.
Michel Vedrenne, az Alfa Romeo franciaországi márkaigazgatója elmondta: „A női vásárlók eddig a márkakereskedéseket a férfiak területének tartották, ahol a nők a férfiak oldalán legfeljebb kiegészítő funkciót tölthettek be. Reklámkampányunkkal mi ezen próbálunk meg változtatni.” 2000-ben 13 ezer Alfa Romeót értékesítettek Franciaországban, aminek egyharmada talált vevőre a nők körében. A 147-es növekvő népszerűségének köszönhetően az idei eladási darabszámokat 21 ezerre tervezik.
Bár ez a reklám kimondottan nőknek szól, az Alfa visszautasítja, hogy a legkisebb Alfa Romeo csak nőknek szóló autó volna.